Studentmössan beställlllld!

Sitter i skolan, börjar inte förns 12.40. Skolmaten var hur vidrig som helst idag, seg pannkaka(skosula) och sylten var slut, så jättesmarrigt, eller inte..
Idag har vi beställt studentmössa och hela paketet! jag beställde mössa, två tröjor, mjukisbrallor, linne, glas, tuta och visselpipa! får se om jag lägger till eller tar bort något sen när jag får en bekräftelse till mitt hotmail :)
Idag ska jag ringa och betala in kryssningen, och boka/betala tåg! sen är allt fixat, skööönt!
Blir inte körskolan för att plugga teori sen, istället ska pappa hämta mig och vi ska hem till farfar för han ska byta däck på mammas bil! haha kul.
Jag måste skriva massa på rapporten i helgen, men vet inte om jag har någon lust. Det är så jävla tråkigt!
Nu har jag inget mer att skriva, slutar 15.20 idag! men ska försöka gå lite tidigare :)

/EmelieOlsson


Kommentarer
Postat av: becca

Vi ska ha såå kul! <3

2009-10-15 @ 12:22:22
Postat av: EMELIE

Kan du slå dig i backen på! ;)<3

2009-10-15 @ 13:48:42
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0