ibland hoppas jag fortfarande.

Just nu ligger jag i min säng, halvnaken! Ska sova när som helst. Jag har inte gjort någonting på naturkunskapsarbetet, så just nu ser det ut som om jag skiter i den uppgiften!
Imorgon har jag sovmorgon till 9:25, tror jag? men måste gå upp skapligt för att hinna duscha och tvätta håret.

Jag har blivit ett riktigt matvrak, denna vecka har jag ätit något konstant alltså, jag blir aldrig mätt. Trycker i mig saker hela tiden, så nu har jag gått upp 3.5 kilo. Jag börjar känna mig tjock alltså, det tråkiga är ju att det bara sätter sig på magen, och jag vill inte ha fettet där, jag vill ha en snygg mage!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, jag ska i alla fall försöka hålla mig borta från att dricka, måste tänka framåt liksom..!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0