Whatcha Say

Var nyss ute med hunden, kallt som inåt helvete, mitt öra är illrött och gör så ont! Kvällen har jag ägnat åt pizza på barken med mamma och bror, sen ommöblering i mitt rum, det är inte klart ännu, jag är inte nöjd, så får fixa det imorgon. Åker kanske och bor hos pappa i några dagar i morgon, han tycker att jag ska komma dit oftare, han saknar mig! Så man får offra sig ibland:D Nu har ju Beccis flyttat till Flen oxå, så vi kanske kan hitta på något :)
Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och sen lägga mig och sova, jag är jättetrött. '

ibland måste man göra det som känns bäst för en, vare sig man vill eller inte, frågan är bara hur man ska göra? Ingen ska behöva känna sig tvingad till någonting. Så enkelt äre.

Godnatt snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0