020110

Jag sover jättedåligt när jag sover ensam, drömmer massa konstiga drömmar, får för mig massa konstiga saker. Vaknar hundratals gånger på en natt och har jättesvårt för att somna om. Jag vet inte riktigt vad det beror på faktiskt, det är i alla fall sjukt jobbigt, och det är nog det som ligger bakom att jag är så himla trött hela dagarna, jag får inte tillräckligt med sömn om nätterna helt enkelt!

Jag kollade på flickan som lekte med elden igår/inatt, det var sjukt dåligt slut! Trodde fan att den skulle vara bättre, men icke! Nu ska jag göra mig iordning så att det blir något gjort denna lördag, inte en dag till att spendera i sängen, det funkar inte i längden! skärpning Emelie!
Jag ska ut och gå en långis med Kimpan efter maten, lite frisk luft skadar aldrig!

/ puss

"jag bryr mig bara om mig själv, inte om andras känslor!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0