Adam ville att hans iphoneolycka skulle finnas med i min blogg..

ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ aedam -

☆ säger:

Jag hade bastat med henke o matte här o sara var med o var social bara.. vi gick upp o drack kaffe, vid 11 tiden skulle jag skjutsa hem henke så öppnar dörren och ska sätta mig men stöter emot höger fickan emot ratten och hör ett krassssss..... våga inte ta upp den ur fickan först än jag kom hem igen -_-

här kan ni läsa om klantarslet själv, hur fan lyckas man ha sönder en mobil dagen efter som man får den?! 27 timmar och 8 minuter höll den för han! (Adam själv har räknat ut det då han inte har något ordentligt liv!)Det ska vara du till allt ADAM!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Adam the king

Im the man liksom!

2010-01-18 @ 22:29:56
Postat av: empan

det skulle ju inte skada om du var ett snäpp smartare!

2010-01-18 @ 23:05:24
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0