*()*



Jag har inte glömt dig, jag kommer aldrig att glömma dig. Du var min första största kärlek. Kommer aldrig att glömma första gången jag träffade dig, jag minns den dagen som om det var igår. Du kommer alltid att betyda mycket för mig, alla minnena med dig finns kvar hos mig föralltid. Jag kommer alltid att finnas här för dig oavsett vad, du kan alltid prata med mig! Trots att det ser väldigt mörkt ut just nu så hoppas jag att det blir bättre i framtiden. Och att vi i alla fall kan vara vänner. Det gör så sjukt ont i mig att säga det här, så fattar inte ens varför jag skriver det. Jag vill bara att du ska veta att jag inte skiter i dig, du finns i mina tankar hela jävla tiden, det gör du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0