godnatt

 

ALLA TJEJER, SKA
GÖRA
 TESTET!



KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,



KÄRLEK:
Är du kär just nu? pass.
Har du någon kille just nu? nej.
Har du dumpat någon? ja.
Har någon dumpat dej? ja.

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? nej det har jag inte.
Vem kramade du senast? Kimis
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? nej.

 
SKOLA:
Är du duktig i skolan? nej, inte längre.
Har du bra betyg/omdömmen? enstaka ämnen
Har du fått göra om ett prov någongång? ja.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? om jag har!
Sköter du dej i skolan? ska bli bättre.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? ja.
Haft mobilen på lektionstid? hela tiden.

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? mamma, jag och robin.
Trivs hemma? ibland.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? nja, rymt är fel ord.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? nje
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? haha någon gång, men sällan!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? jadå.

VÄNNER:

Du har vänner? ja
Du brukar vara med? olika.
Vem/vilka var du med sist ? Kristofer
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? haha, klart
Är det okej att ha kill-kompisar? yes.

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? ja det har jag.

 


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? nej, men oftast! varit segt nu på lovet^^
Putar med läpparna på kort?  nej, bara på skoj isf!
Tar kort på dina bröst? haha, nej.
Använder foundation på läpparna? nej.
Du har kysst en tjej? på fyllan!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? jag plattar håret ibland!
Ditt hår e knallblont? blont iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0