How to break a heart.

Dagen har varit sjukt dålig, fyfan för söndagar, speciellt denna! Vaknade straxt efter klockan elva, gick upp och segade som fan, gick och la mig igen och vaknade när vi skulle äta, sen blev det att göra sig iordning fort som fasiken för att åka och fira Bea. När vi kom hem fixade jag lite i mitt rum och det gick åt helvete, så gav upp! Hela kvällen har spenderats i sängen framför datorn! Blivit lite för mycket av allt nu ikväll känner jag, blir så sjukt jobbigt i slutändan.

jag blir så sjukt ledsen när du säger så som du gör till mig, det är sjukt att en person kan betyda så mycket för en, och få en att känna såhär i jobbiga situationer. Jag kommer aldrig att glömma dig!

Detta jullov börjar ta sitt slut och jag inser att jag aldrig mer kommer att ha jullov  Jag är inte beredd på att göra livsavgörande val i vår. Egentligen ska jag redan ha börjat välja. Jag vill göra så mycket men vet inte riktigt vad, när och hur?
Imorgon är sista dagen med sovmorgon, det kommer vara sjukt tungt att gå upp klockan halv sju på tisdag, kommer vara skapligt död, ja!
Imorgon ska jag i alla fall plugga lite granna, det måste jag göra! Vare sig jag vill eller inte, får se om jag tr mig ut till bie framåt eftermiddagen och kvällen och pluggar lite tillsammans med Beccis! :) det skulle behövas i alla fall om man säger så!

NU ska jag återgå lite till mitt skrivande på msn ett tag, sen sussa med kudden! btw, idag har jag fått upp mina älskade speglar på väggen! Något som är positivt i alla fall, så som jag har längtat efter att få upp dem! Så nu kanske jag kan börja med en dagens outfit som jag skrev för länge sen! Adam var på mig här om helgen och tjatade om mina jädra dagens outfit jag lovade, så nu ska det ändras! Eller jag ska ha det i baktanken i alla fall! haha.

I'm gonna miss you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0