Jävla oflyt!

Det har inte hänt något speciellt alls denna dag (hittills), jättetråkigt! Därför jag inte gillar söndagar, det finns aldrig någonting att göra. Jag är trött, mitt rum behöver städas, jag behöver göra mig iordning och sist men inte minst, jag behöver PLUGGA!
Jag orkar inte göra någonting av det jag behöver, så jag ligger hellre kvar här i sängen.
Vi får se om det blir skolan imorgon, jag är helt sliten sen kryssningen, ont i hela kroppen och då menar jag det, plus att jag åkt på urinvägsinfektion och tandköttsinflammation, inte skönt! :/
Nu ska jag plocka undan alla hundra klädesplagg från min säng och slänga in det i garderoben, där de hör hemma menar jag!
Mina converse har blivit skitiga igen, så jag vill ha nya!
Jag vet inte vad jag ska skriva mer, jag har verkligen inget vettigt att skriva, men ikväll ska jag nog se på avatar!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Avatar ska ses i 3d.. ingen jävla cam relese

2010-01-31 @ 20:30:04
Postat av: empaaa

du vet ju inte vad jag tänkt kolla på?! Lol

2010-01-31 @ 20:56:09
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

"men ikväll ska jag nog se på avatar!"

2010-01-31 @ 21:43:18
Postat av: henric med c

skall ses i 3d i now kim has

2010-02-01 @ 10:26:24
Postat av: empa

du vet väl inte om jag hade tänkt gå på bio????????!

2010-02-01 @ 14:23:01
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0