lördag, oh ja!

Dagen har varit extremt seg och jag har inte haft ork till mycket alls. Vaknade vid tio, gick upp och åt frukost, sen gjorde jag mig iordning och åkte med mamma ner på stan, köpte mig en grå tröja på lindex, assnygg! Precis en sån som jag ville ha! Så nu finns den i min garderob! När vi kom hem blev det till att äta mat, sen åt jag upp ett helt paket med glass, det gjorde ont i munnen så kallt blev det! Efter att jag hade varit ute med hunden så somnade jag, typ mellan klockan fem och tio över sju, så jag kommer ha svårt för att sova inatt tror jag.. Nu har jag nydligen duschat, det var sköönt! Ska läsa lite kommunikation innan jag ska sova sen, ska nämligen ha delprov ett på måndag, mindre kul! Menmen..

Jag är duktig som höll mig borta från fest och utgång denna helg, nästan så att jag är lite stolt över mig själv faktiskt! Min mamma med tror jag :D

12 dagar kvar, sen drar vi brudar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0