Missing you.

Jag är trött, jag har ont i huvudet, jag ska ta en alvedon snart.. Jag har typ skrivit klart rapporten om preojektarbetet nyss, ska fixa lite med källor och litteratur, sen åker den in. Får jag inte ett VG på den, då ska fan ingen ha ett VG, så jävla mycket som jag slitit med den. Dock ska ju Kristina läsa den, då kan man ju inte förvänta sig så mycket mer än ett G, max G+. Hatar henne! Så får hoppas att Camilla överväger henne om att det ska vara ett VG, hon har sagt att hon inte vill sätta lägre på den i alla fall! så minst ett VG. Tack!

Jag har sprungit fram och tillbaka till tvättstugan nu två gånger. Ska tillbaka igen vid klockan halv sju. Nu ska jag göra iordning någonting att knapra på, innan jag svälter menar jag. Vore hemskt liksom! haha, eller skönt kanske:D hemsk tanke att ens pröva!

Ska ägna resten av kvällen åt att läsa kommunikation, blääääääää! fan vad jag hatar skolan! Sen ska jag nog ta mig en tripp för att sola.
Två gånger i veckan är mitt nya mål fram till skolavslutningen, man måste ju vara brun då liksom! Vi startar idag, sen får vi se hur det går. Men typ söndagar och onsdagar låter väl bra, och får man förhinder så kastar man om det då liksom!

/ Empaaan

100117



steeeeeeeeek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0