såra mig hellre med sanningen än gör mig lycklig med en lögn. Det klarar du bra ja!

Det blev INGET solande för mig ikväll. Jag har nu dissat mitt solställe, det var skabbigt, och på sista tiden har aldrig musiken fungerat längre.. sämst!
Istället så har jag hittat ett nytt ställe bakom hälsogymmet, helt nytt och fräscht! Dock mycket dyrare men det är det fan värt! Finns till och med ståkabiner, asgrymt ju! Men föredrar nog dom vanliga, inbyggt musik och häftiga lampooor :) Så imorgon ska jag köpa mig ett solkort, undra hur fattig jag blir då, det återstår att se!
Fick två cider av min broder förut, för att jag ställde upp och köpte godis åt han, dock betalade han det själv men i alla fall! Så morgondagen är räddad, blir inte baraaaaa sprit ;)
Nu har jag precis duschat, ska skriva lite mer på msn, sen sova tidigt! Är trött. Imorgon slutar vi fem i halv fyra, kul en fredag liksom! Blir direkt hem och tagga och fixa tills kvällen, vid sju/åtta drar vi mot Henke och öööser ! :) sen får vi se :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0