Singing that melody.

Gården var helt okej, men det kunde varit roligare! Var knappt någe roligt folk ute på krogen, OGILLA!
Förfesten började redan hemma hos Tobbe där man blev bjuden på vin, sen vidare hem till Hagge! Jag, Becca och boysen! Jag har upptäkt en sak; jag umgås mest med killar på fester, det är liksom dom som jag har roligt med, likaså på krogen!
Blev efterfest hemma hos Johan på norr, jag, Hanna, Benjamin och Johan förstås!
Men jag blev inte alls långvarig där, utan Victort mötte upp mig och vi gick för att möta upp Matte! Sedan hem! Kom hem straxt efter klockan tre. Frös som tusan då!
Nu ska jag göra mig iordning, sen dra mig ner på stan en stund :))
Ikväll blir det förhoppningsvis filmkväll hemma hos Linda, Glenn och söta Saraaaaa! <3

Laddar upp dom få bilderna jag har från igår!;


En Lalle :)


Jag, Hagge & Lalle!


Alexander & Alexander
Lalle & Alex!


En Hagge!


En stekareeeeeee!


Roooooliga killllar!

Haha, lyckades bara få bilder på samma personer tydligen! Men skitsamma, nu ska jag göra mig iordning!
PussÅkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0