det kallas.. TA DIG någonstans förfan!

Dagen har inte varit någe vidare. Jag känner värsta pressen på mig med allt plugg i skolan och det får mig bara att må dåligt. Blev förbannad på min lärare i skolan idag, så jag hetsade ur helt och hållet, jävla fitta hon är, hon kan ju gå och ta sig någonstans och glömma att jag tänker göra hennes helvetes uppgifter som hon själv inte ens fattar, jag har annat att tänka på än gamla uppgifter från förra året.. Glöm att jag ska samla in pengar till en avslutningspresent till dig, det vägrar jag. SKA INTE LÄGGA EN SPÄNN PÅ DIG, alltid hatat dig och kommer alltid att göra. Nåja.. Efter skolan så åkte jag och hämtade lillebror i skolan, sedan hem och gjorde iordning lite fika till picknicken. Ja, vi hade picknik med klassen, men vissa svek ju och struntade i det, trots att dom klagar om att vi aldrig gör något tillsammans, saksamma! Vi hade trevligt i alla fall!
Efter det så åkte jag ner till Djulö för att hämta upp min mamma och lillebror. När jag kom hem så blev det käk, sedan plugg och jag skrev en hel filmrecension i filmkunskap!
Sedan så blev det promenad med hunden, och så lite nördande vid datorn! Vid kvart i tio så körde jag upp mamma till akuten för att linda om och byta förband på foten hennes.. Sköterskan var jättetrevlig! Nu är jag hemma i alla fall, och ska gå och ta någonting att knapra på. Sedan försöka skriva klart om Temametoden i Psykosocialt arbete som jag har redovisning i imorgon. KUL.
Har prov i leken imorgon med. Provet idag om härskartekniker ska vi inte ens nämna, blir förvånad om jag får ens ett rätt, så bra gick det!
Nej, nu ska jag dra mig så jag får någonting gjort.
PUSS.

Det gör ont,
tänk om,
tänk om,
vafan gör jag då?
ÅÅÅÅÅHHHH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0