Dufårmigattle.

Jag har kommit på att jag flyttar den 28 Juli, det är drygt åtta veckor kvar! SÅ det kommer gå fort! Jag läängtaaar!
Har massa kartonger i mitt rum nu, har i alla fall samlat dem på ett och samma ställe nu i alla fall. SÅ det är bara att försöka stå ut i två månader! Jag hatar som sagt att ha stäkigt runt omkring mig, mår inte bra av det! Jag blir deprimerad! Så skrek lite på min mamma förut, så såsmåningom så ska vi rensa i garderoben och slänga ut ett skåp och då kan vi ställa in mina kartonger där! Bra det!
Gjorde mig precis en toast med massa ost och käkade, och ett glas cola! Yummi!:)
Tänkte dra mig i kragen (har ingen iofs) och traska ut med hunden. Becca ville att vi skulle ta en promenad så vi tar det samtidigt, två flugor i en smäll liksom! (En träff med en underbar vän och en promenad med hunden), inte illa pinkat! Imorgon så är det skola igen, ska dra till skolan vid halv nio för att bli av med en av mina fyra idrottslektioner som kvarstår! Sedan så börjar jag 9:50 med prov i leken, ooj! kanske dags att plugga lite? Sedan så blir det lunch och efter den så blir det prov i härskartekniker! ja, jag behöver plugga! Eller läsa på dem två proven innan jag lägger mig och sover sen!
På fredag så är det mösspåtagning som gäller! Ska bli så jävla skönt! Det är inte långt kvar alls nu! Jag är så jävla trött på skolan så det finns inte! Måste ha lämnat in alla arbeten tills på torsdag med, LYCKA TILL EMELIE! plugg hela veckan står på min lista denna vecka. Får avsluta det med en rejäl fest efter mösspåtagningen på fredag kväll! Vi måste ju skryta om att mössan är på sin plats liksom!
Såg att våran studentkalender var färdig, nice! Hoppas bara inte att dom tagit någon ful bild på mig! PINSAMT isåfall..

Nej, nu ska jag sluta skriva massa skit! Ska dra mig utåt!
Hörs snyggingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0