If It Means A Lot To You.

Nu ska vi se om jag kan skriva ihop lite granna om helgen; I Fredags var det som sagt valborg. Jag var töntig och struntade i skolan, nej men jag mådde faktiskt illa som tusan hela förmiddagen. Så jag drog med pappa till Eskilstuna för att kolla på en bil, den var inget att ha. Så vi ska leta vidare. Jag lämnade tillbaka min klänning med, den kändes som värsta balettklänningen, inte min stil! Kvällen började med lite förfest hemma "hos" Becca:) Sedan så for vi vidare hem till Tessan för klassfest. Det var kul trots lite mindre roliga saker som hände, men de behöver jag inte nämna här:) Vid kvart över elva eller något hade vi fixat skjuts för att ta oss ner till Statt! Efter mycket om och men som hände så hamnade vi på statt vid tolvtiden eller något! Och det var grymt kul! Dansade och träffade massa trevligt folk! Dock var jag jävligt ensam därinne, då jag inte hittade någon jag umgicks med, haha men med alkohol i kroppen så pratade jag med alla! Jag tog mig mod till att gå fram och prata med en tjej, vid namn Elin. Vi pratade om en speciell kille som tror att vi typ är helt körda i huvudet och inte skulle fatta någonting, men hallå, vi är tjejer. Vi fattar så jävla mycket mer än vad du ens kan tänka dig! Hon var i alla fall supertrevlig och det var kul att prata med någon som varit i samma situation som mig iprincipt, med samma kille också dessutom!
I slutet av kvällen så träffade jag Josse tillslut, hon bjöd på Smirnoff inne på Statt! Sedan så drog vi oss ner mot stan! Och då träffade vi Anton och hans små vänner. Så vi hakade med hem till Jonte på efterfest. Dock försvann Josse, och jag var ensam med grabbarna kvar! Men vid halv fyratiden så kom Kristofer och hämtade mig, snäll han är som hämtar mig mitt i natten! Det regnade ju liksom!

Sov hos Krille natten tills i lördags, så kom hem i lördags vid halv fem tiden eller något på eftermiddagen, och då var det bara att göra sig iordning om tagga om på nytt. Då Linnea och jag hade planer att dra till Selin i Sköldinge, men dom sprack så istället så drog vi hem till Jonte, där jag hamnade på efterfest natten innan! HAHA. Ingen kommentar! Vid halv tolv så drog Linnea och jag ner till SanMarino och shottade lite päronshots! Supergoda! Sedan drog vi vidare till Lilla där det var "liveband". Vi blev bjudna på yttligare päronshots där, och dem ska jag aldrig mer dricka igen, FY HELVETE vad päronshottsen på lilla smakar! Brände i hela halsen och man blev helt tårögd och illamående (Y) Men jag höll mig kvar på benen, dock med skorna i händerna i slutet av kvällen! Men vem dog av det, inte jag!
Fick skjuts hem av snälla Victort vid kvart över två. Hade sjukt svårt för att somna då jag inte visste om jag skulle bädda ner mig inne på toaletten eller i sängen, så mådde jag typ! Men jag klarade mig på att inte träffa på Ullric!

Vaknade vid kvart i elva imorse, var bara att resa sig och gå upp. Äta lite frukost och gå ut med hunden. Har inte gjort något speciellt idag, suttit vid datorn bara, och tagit mig en snabbdusch!
Ska se om vi ska äta snart, är sjukt hungrig! Sedan ta mig en långpromenad med Kimis. Och sedan försöka sätta mig ner och plugga lite.

Btw, min svarta tre mobilen har slutat fungera igen, inget ljud alls vid samtal. Jag älskar den telefonen, eller inte. Måste ta mig till Norrköping eller Eskilstuna någon dag efter skolan i veckan och lämna in den.

Ja, det var väl det jag hade att berätta. Läs om du vill. Jag tvingar dig INTE. :)



idag är vi såhär pigga ungefär,
känns som om jag inte kommer så mycket längre idag,
tyvärr!

Ta hand om dig! / Puss



Kommentarer
Postat av: ELIX:

Det var trevligt att snacka av sig lite!

En sådan människa är inte värd mycket alls :) Han kan ta sin gamla otrogna tjej, för dom passar lika bra ;)

2010-05-04 @ 22:47:54
URL: http://elix.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0